یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked
سرخط خبرها

سنسور جدید سونی بر روی گوشی های شیائومی ۱۲ پرو + تصاویر

  • کد خبر: ۹۳۴۳۱
  • ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
سنسور جدید سونی بر روی گوشی های شیائومی ۱۲ پرو + تصاویر
شیائومی امروز رسما تایید کرد که گوشی شیائومی ۱۲ پرو به عنوان دوربین اصلی خود از سنسور جدید سونی IMX707 استفاده می‌کند که دارای رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی است.

به گزارش شهرآرانیوز، شیائومی ۱۲ استاندارد هم قرار است به سنسور IMX766 مجهز شود. اگرچه سنسور دوربین اصلی مدل استاندارد هم ۵۰ مگاپیکسلی است، اما در جزئیات با مدل پرو تفاوت دارد.

«لی جون»، مدیرعامل و موسس شیائومی امروز در چند پست اطلاعات جذابی را درباره دوربین سری شیائومی ۱۲ منتشر کرد. او ابتدا اعلام کرد که این گوشی با سنسور ۱/۱.۵۶ اینچی IMX766 سونی به بازار می‌آید که در راه‌اندازی، عکسبرداری، تصویربرداری پیوسته و عکاسی شبانه بسیار سریع عمل می‌کند. جون مدعی است که شیائومی ۱۲ با این سنسور می‌تواند به سریع‌ترین موبایل دنیا از حیث عکاسی تبدیل شود.

سنسور جدید سونی بر روی گوشی های شیائومی ۱۲ پرو + تصاویر

مدیرعامل این غول چینی در ادامه به سراغ انتشار اطلاعات شیائومی ۱۲ پرو رفت. او گفت این گوشی به عنوان دوربین اصلی از سنسور IMX707 استفاده می‌کند تا اولین گوشی دنیا با این سنسور باشد. این سنسور بسیار بزرگ با اندازه ۱/۱.۲۸ اینچی پیکسل‌های ۲.۴۴ میکرومتری تولید می‌کند و ۴۹ درصد ورودی نور بیشتر دارد.

شیائومی ۱۲ پرو قدرت بالایی در عکاسی شبانه دارد

شیائومی بهینه‌سازی‌های زیادی را روی قابلیت‌های عکاسی شبانه این دوربین اعمال کرده است. موسس این شرکت نمونه‌ای از تصاویر شبانه شیائومی ۱۲ پرو را به اشتراک گذاشته تا توانایی‌های آن را به نمایش بگذارد. در این نمونه‌ها می‌توانیم دقت بالای رنگ، حس طبیعی نورپردازی‌ها و کنترل صحیح نورها را ببینیم که باعث افزایش کنتراست بین نقاط تیره و روشن شده است.

سنسور جدید سونی بر روی گوشی های شیائومی ۱۲ پرو + تصاویر

منبع آگاه چینی با نام Digital Chat Station می‌گوید سنسور IMX707 در واقع همان IMX700 است که تغییراتی کوچکی داشته. یک بلاگر فناوری دیگر به نام Todo Plus هم این موضوع را تایید کرده و می‌گوید تفاوت خاصی میان IMX707 و نسل قبل آن وجود ندارد. با این حال، باید منتظر بمانیم تا ببینیم سونی از چه تفاوت‌هایی میان این دو محصول خبر خواهد داد.

سنسور جدید سونی بر روی گوشی های شیائومی ۱۲ پرو + تصاویر

سری جدید پرچمداران شیائومی قرار است در تاریخ ۲۸ دسامبر (۷ دی ماه) معرفی شوند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->